söndag 4 april 2010

Tro,Hopp&Kärlek

Jag tror på kärlek.
Jag tror att äkta kärlek kan överstiga allt.
Och hur många motgångar jag än möter så kommer jag att fortsätta tro det.
Kärlek är den starkaste känsla som finns.
Kärlek är så även den känsla som kan såra mest,
kanske därför den kan vara så skrämmande..
men hur rädd jag än blir så kommer jag aldrig att sluta kämpa eller sluta hoppas.
Äkta kärlek är sällsynt och kommer den din väg, håll fast och njut medan du kan.
Ingen kan lova dig en framtid så lev i dag, lev fullt ut och tänk inte för mycket ;)
In the words of my beloved Bettan
"Fuck rädsla. Nu hoppar vi!"

Du & jag mot världen.
Take hold of me
let me take hold of u.

Inga kommentarer: